sobota, 21 maja 2016

"Gotuj zdrowo dla dzieci" D.Ładocha

"Gotuj zdrowo dla dzieci" D.Ładocha
Recenzja książki 


Dzięki uprzejmości wydawnictwa Egmont w moje zachłanne książek rączki trafiła bardzo ciekawa pozycja. Daria Ładocha – Gotuj zdrowo dla dzieci. Panią Darię powinien znać każdy, kto posiada kanał Kuchnia+ - jest prowadzącą programu-   "Ugotuj mi mamo!”. Prowadzi też popularnego bloga „”Mamałyga”. Książka jest zwieńczeniem ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Gotuj zdrowo z Rybką MiniMini” zorganizowanej przez stację o tej samej nazwie oraz Instytut Żywności i Żywienia. Jej celem jest promocja zbilansowanej diety  maluchów i ogólny wzrost świadomości i wiedzy rodziców na temat żywienia w okresie przedszkolnym. W Książce znajdzie autorskie przepisy Darii Ładochy oraz najlepsze przepisy wyłonione w drodze konkursu. 

Tyle tytułem wstępu, przejdźmy do konkretów, czyli do samej książki. Jak zwykle Egmont stanął na wysokości zadania. Książka jest wydana na dobrej jakości papierze, w twardej oprawie i co dla mnie bardzo ważne posiada wstążkę-zakładkę.  Przepisy są opisane w prosty sposób, niepozostawiający miejsca na domysły. Zdecydowana większość z nich pokazana jest na pięknych zdjęciach cieszących oko i prowokujących do natychmiastowego gotowania. Mają też różne stopnie skomplikowania. Jest ich naprawdę dużo, są bardzo różnorodne i na pewno każdy znajdzie tam coś dla swojej pociechy. 

 Książka podzielona jest na parę części. Początek to wstęp od Autorki a następnie jej przepisy. Później przechodzimy do przepisów konkursowych które są podzielone według kategorii:  Śniadanko, Coś na ząb, Obiadek,  Podwieczorek i Kolacja. Nie zabrakło też krótkiego poradnika na samym końcu. Mamy wszystko, co powinna mieć dobra książka. 

Sama jestem mamą i wiem, jak ciężko czasem dogodzić naszym dzieciom. Dzięki tej książce poznałam wiele nowych przepisów które w najbliższym czasie, mam nadzieję z dobrym skutkiem, będę stosowała u siebie w domu. Pozycja obowiązkowa dla każdej mamy, która już nie wie, czym jeszcze można by zaskoczyć swoje dziecko lub po prostu szuka dobrych, prostych i sprawdzonych przepisów.
Polecam!
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print