sobota, 28 października 2017

Polska. Nasza kuchnia w nowej odsłonie. Zuza Zak

Polska. Nasza kuchnia w nowej odsłonie. Zuza Zak



Polska. Nasza kuchnia w nowej odsłonie.
Zuza Zak to znana osoba, a umiejętności kulinarnych jak i dobrego pióra nie jest w stanie odmówić jej nikt. Niedowiarków zapraszam na www.zuzazak.com aby sami zobaczyli, że nie rzucam słów na wiatr.

Jest fanką polskiej kuchni, ale ma na nią swoje pomysły i pokazuje nam, jak w prosty sposób dodając co nieco można odmienić znane nam od lat przepisy. Zuza jako dziecko wyjechała do UK, ale wspomnienia polskich dań są z nią ciągle, wpojone przez obie babcie. Całość okraszona jest szczyptą historii i pięknymi zdjęciami. Efekty są niesamowite i oczywiście koniecznie musicie je zobaczyć.

Wydawnictwo Egmont lubi książki kuchenne. Jestem prawie pewna. A dzięki ich uprzejmości w moje ręce trafiło ich najnowsze dzieło, za co im bardzo dziękuję.
Moja biblioteczka jest prawie pełna, ale tej książki nie może tam zabraknąć. Już sama okładka przyciąga wzrok i zachęca - weź mnie, wybierz mnie! A po otwarciu jest tylko lepiej! Książka jest masywna, od razu widać, że to nie jest pozycja na jeden wieczór a zawartość jest bogata. W końcu książka ma *tu wpisz ilość stron. Po otwarciu jest jeszcze lepiej. Dania nam prezentowane są w prosty i przyjemny sposób. Opowiadają również historię i nie sposób się nad nimi nie zachwycać. Zdjęcia są przepiękne a potrawy bardzo ciekawe. 

Czego można chcieć więcej od książki kulinarnej?
Moim zdaniem, to pozycja konieczna w każdym domu. Dzięki niej, można zaskoczyć znajomych lub rodzinę. Jestem pewna, że każdy z nas chętnie spróbowałby przepisów, które tam są. Ja już mam, ale pewnie kupię moim bliskim na święta, uważam, że to będzie idealny prezent.

Koniecznie odwiedźcie stronę https://egmont.pl/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print